Pomyśl, komu bardziej zaufasz?
Irytującej reklamie, którą oglądasz czekając na koniec, jak tysiące innych klientów, czy może Swojemu przyjacielowi, który serdecznie i szczerze poleci Ci firmę, z której usług sam korzystał i jest bardzo zadowolony?
No właśnie! Poleceniom i opiniom innych ludzi wierzymy najbardziej! Możesz to wykorzystać w marketingu Swojej firmy i się na tym soczyście wzbogacić!
Pamiętasz, kiedy nie byłeś pewien, czy zakupić dany produkt lub usługę, pytałeś znajomych o opinię, szukałeś informacji na forach?
Marketing szeptany, czyli tzw. Buzz polega właśnie na dodawaniu pozytywnych opinii o Twojej firmie na różnych forach i blogach internetowych. W ten sposób niepewny klient, który potrzebuje dodatkowego upewnienia odnośnie zakupu od Ciebie, dostaje jasną informację, że warto. Widzi, że ktoś poleca Twoją firmę i…. kupuje, a Ty liczysz szeleszczące banknoty w Swoim portfelu!